دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی منزل و طراحی مغازه و ویلا و انجام کلیه پروژه های تجاری مسکونی ، اداری ، بازسازی تخصص ما می باشد. ما در بوم آور بهترین های دکوراسیون داخلی را برای شما به ارمغان می آوریم. بوم آور برندی آشنا در صنعت معماری و طراحی دکوراسیون می باشد و مجری برترین پروژه های مسکونی، تجاری و اداری است.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی منزل و طراحی مغازه و ویلا و انجام کلیه پروژه های تجاری مسکونی ، اداری ، بازسازی تخصص ما می باشد. ما در بوم آور بهترین های دکوراسیون داخلی را برای شما به ارمغان می آوریم. بوم آور برندی آشنا در صنعت معماری و طراحی دکوراسیون می باشد و مجری برترین پروژه های مسکونی، تجاری و اداری است.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی منزل و طراحی مغازه و ویلا و انجام کلیه پروژه های تجاری مسکونی، اداری، بازسازی علی الخصوص دکوراسیون داروخانه تخصص ما می باشد.
ما در بوم آور بهترین های دکوراسیون داخلی را برای شما به ارمغان می آوریم. بوم آور برندی آشنا در صنعت معماری و طراحی دکوراسیون می باشد و مجری برترین پروژه های مسکونی، تجاری و اداری است. بهترین و برترین پروژه ها را از ما بخواهید.
کارکنان متخصص ما با بهره گیری از مجربترین تیم ها و گروه های اجرایی حرفه ای، امور بازسازی و نو سازی مجموعه شما را در کمترین زمان ممکن و تحت نظارت مهندسین معمار و عمران حرفه ای انجام خواهند داد و شما فقط باید از زیبایی فضای جدید خود لذت ببرید. مطمئن باید ما ایده های شما را در کمترین زمان و با بهترین کیفیت، به واقعیت تبدیل می کنیم.
بوم آور متشکل از تیمی از طراحان و معماران خلاق، با انگیزه و آشنا به فنون روز معماری است که در راستای تبدیل فرآیند خلاق به تیجه ای منحصر به فرد در کنار هم جمع شده اند و شما را در تحقق اهداف و رویاهایتان یاری خواهند داد.


طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دکوراسیون داخلی با تغییرات ارزان و جذاب

بعضی اوقات برای تغییر دکوراسیون خانه نیازی به ایجاد تغییرهای اساسی و گران‌قیمت نیست. در واقع اضافه کردن چند عدد بالش جدید، سر‌و‌ سامان دادن به قفسه کتاب‌ها و جابه‌جا کردن صحیح وسایل، فضای خانه شما را تغییر خواهد داد. مثلا برای به‌روز کردن دکوراسیون حمام کافی است کمی متفاوت فکر کنید. برای مثال با زدن لاک و الکل مشکی به در حمام، می‌توانید ظاهری جدید به خانه بدهید و یا با عوض کردن حباب چراغ یک تغییر بزرگ ایجاد کنید. اگر به تغییر دکوراسیون داخلی فکر می کنید، یا هدفی برای طراحی داخلی منزل جدید خود دارید، با ما همراه باشید تا با ایده های تغییر دکوراسیون ساده و کم هزینه آشنا شوید. ایده های کارشناسان دکوراسیون داخلی ما به گونه ای است که ضمن این که آرامش و زندگی مطلوب را برای شما به منزل می آورد، هزینه زیادی را هم برای شما در بر نداشته باشد.

تزیین دیوار ها:

  چند قاب ساده به دیوارها بیاویزید. اضافه کردن تعدادی قاب سفید با عکس های سیاه و ‌سفید و یا رنگی راهی زیرکانه و ارزان برای زیباتر کردن دیوارهای خالی است.

  اضافه‌کردن قالیچه هنری و زیبا :

با پهن کردن یک قالیچه بزرگ کنفی، به فضای خانه ظاهری مدرن و تمیز بدهید. می‌خواهید تغییرات جذاب‌تری داشته باشید؟ از یک قالیچه پُرز دار یا راه‌راه استفاده کنید.

استفاده از کوسن های رنگی، بهترین تنوع ممکن:

 با عوض کردن رویه کوسن ها یا خرید چند عدد بالش و کوسن جدید بدون هزینه زیاد مبل راحتی‌تان را نو نوار کنید.

داخل کمد لباس نقاشی بکشید:

کمد لباس هم به تنوع نیاز دارد! با رنگ‌های شاد داخل کمد‌ لباس‌تان را رنگ‌آمیزی کنید تا هر بار در آن را باز می‌کنید هیجان‌زده شوید.

به دیوارهای منزلتان توجه کنید:

 کارشناسان دکوراسیون داخلی بر این عقیده هستند که رنگ آمیزی دیوارها، از سریع ترین و ارزان ترین راه های به وجود آوردن تنوع در طراحی داخلی است. دیوار ها را با رنگ های پرانرژی و مناسب رنگ آمیزی کنید. رنگ دیوار‌ها تم اتاق را مشخص می‌کند. بنابراین اگر می‌خواهید ظاهر اتاق را عوض کنید درها را با رنگ سیاه و دیوارها را با رنگ سفید رنگ‌آمیزی کنید.

با استفاده از سینی به وسایل نظم بدهید:

برای ایجاد تنوع، کنترل تلویزیون و ضبط صوت و … را به جای خود میز روی یک سینی زیبا قرار داده و سینی را روی میز بگذارید.

جابه جا کردن آثار هنری:

می‌توانید متفاوت فکر کنید و قاعده بازی را عوض کنید. همیشه که نباید گلدان‌های سفالی را روی قفسه ویترین گذاشت. این بار آن‌ها را در جاهای غیر معمول قرار دهید. مثلا داخل آشپزخانه یا حمام و یا حتی بالای در بگذارید!

از عناصر فلز، چوب و آجر استفاده کنید:

 استفاده از چوب در دکوراسیون داخلی، خارجی و کابینت آشپزخانه حس طراوت و زندگی را همراه دارد. می توانید ام دی اف های ارزان تر از چوب و متریالهای طرح چوب استفاده کنید. همچنین استفاده از فلزات باعث زیباتر شدن دکوراسیون شده و آن را از یکنواخت بودن در می آورد. توجه به این نکته ضروری است زمانی که فلزات (نماد سختی و امنیت) در کنار چوب (نماد ظرافت و آرامش و نرمی) استفاده شوند هارمونی ایجاد شده میتواند در ذهن بینندگان تأثیری مثبت داشته باشد.

استفاده ازشیشه و آینه:

 آینه از عناصر جداناشدنی دکوراسیون است. اما پیشنهاد ما به شما استفاده از آینه های لوکس تر است. اگر آینه شما طرح خاص و لوکس داشته باشد، علاوه بر کارایی هایی که در فضا از خود نشان می دهد، به عنوان یک عنصر دکوراتیو دیوارتان را مزین خواهد کرد. همچنین استفاده از شیشه و آینه باعث بزرگ دیده شدن فضا میشود. استفاده زیاد از شیشه و آینه با توجه به خاصیت شکنندگی که دارد باعث ایجاد حس رعب و نا امنی در ذهن خواهد شد پس بهتر است از این متریال در دکوراسیون داخلی و خارجی به درستی و با دقت بیشتر استفاده شود.

به نورپردازی توجه کنید:

حداقل سه منبع نور در یک اتاق داشته باشید هدف مطلوب با یک لامپ سقفی و چندین لامپ زمینی و رومیزی بدست می آید. می توانید از آباژورها برای روشن کردن گوشه های تیره استفاده کنید. در حالت اول می توانید از لوسترها و چراغ های دکوراتیو با مدل های خاص استفاده نمایید. مهم نیست که کلاسیک و لوکس باشد یا کاملا مدرن! مهم این است که نقش یک عنصر دکوراتیو را برای شما بازی کند. در حالت دوم، انتخاب شما می تواند نورپردازی مخفی باشد. در این حالت یک نورپردازی یکنواخت به دست می آورید، بدون هیچ چراغ و لوستر اضافی. این بستگی به سلیقه و سبک دکوراسیون شما خواهد داشت.

از وسایل آنتیک در دکوراسیون استفاده کنید:

میتوانید در اتاق نشیمن بیشتر از وسایل و عتیقه های شگفت انگیز استفاده کنید. این حرکت برای فضای ورودی هم عالی می باشد.

وسایل را به صورت جفت انتخاب کنید:

 با این کار می توانید نظم را به منزل خود دعوت کنید. استفاده از وسایل تزیینی جفت (مانند صندلی، گلدان، شمعدان، شعله های دیواری و دکوری های دیواری) در چیدمان و تزئین منزل مناسب است.

خانه خود را با تزئینات طبیعی پر کنید:

به گل ها و سنگ های طبیعی بیشتر فکر کنید. کارشناسان دکوراسیون داخلی بر این عقیده هستند که چرا از گیاهان وحشی و سنگ های لب رودخانه در منزل استفاده نکنند؟ طبیعت را در منزل، کنار خود داشته باشید.

از ایده های جدید و کاربردی استفاده کنید:

 برای وسایل مربوط به هم که معمولا بر روی زمین پخش می شوند، از سبد استفاده کنید. اسباب بازی های کودکان شامل این موضوع می شود. یک سبد بزرگ برای آن ها انتخاب کنید.

به پرده ها  توجه کنید:

کارشناسان دکوراسیون داخلی پرده هایی تا روی زمین پیشنهاد می کنند. اگر پرده های پنجره ها، به اندازه خود پنجره ها است، آنها را با پرده هایی از سقف تا زمین جایگزین کنید. این کار از اصول دکوراسیون پرده است. به این روش پنجره ها بزرگ تر و زیباتر می شوند.

سقف را فراموش نکنید:

یک رنگ جدید برای سقف انتخاب کنید. مطمئن باشید اینکار در دکوراسیون فضای مورد نظر شما تنوع ایجاد می کند!

دکوراسیون داخلی