دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی منزل و طراحی مغازه و ویلا و انجام کلیه پروژه های تجاری مسکونی ، اداری ، بازسازی تخصص ما می باشد. ما در بوم آور بهترین های دکوراسیون داخلی را برای شما به ارمغان می آوریم. بوم آور برندی آشنا در صنعت معماری و طراحی دکوراسیون می باشد و مجری برترین پروژه های مسکونی، تجاری و اداری است.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی منزل و طراحی مغازه و ویلا و انجام کلیه پروژه های تجاری مسکونی ، اداری ، بازسازی تخصص ما می باشد. ما در بوم آور بهترین های دکوراسیون داخلی را برای شما به ارمغان می آوریم. بوم آور برندی آشنا در صنعت معماری و طراحی دکوراسیون می باشد و مجری برترین پروژه های مسکونی، تجاری و اداری است.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی منزل و طراحی مغازه و ویلا و انجام کلیه پروژه های تجاری مسکونی، اداری، بازسازی علی الخصوص دکوراسیون داروخانه تخصص ما می باشد.
ما در بوم آور بهترین های دکوراسیون داخلی را برای شما به ارمغان می آوریم. بوم آور برندی آشنا در صنعت معماری و طراحی دکوراسیون می باشد و مجری برترین پروژه های مسکونی، تجاری و اداری است. بهترین و برترین پروژه ها را از ما بخواهید.
کارکنان متخصص ما با بهره گیری از مجربترین تیم ها و گروه های اجرایی حرفه ای، امور بازسازی و نو سازی مجموعه شما را در کمترین زمان ممکن و تحت نظارت مهندسین معمار و عمران حرفه ای انجام خواهند داد و شما فقط باید از زیبایی فضای جدید خود لذت ببرید. مطمئن باید ما ایده های شما را در کمترین زمان و با بهترین کیفیت، به واقعیت تبدیل می کنیم.
بوم آور متشکل از تیمی از طراحان و معماران خلاق، با انگیزه و آشنا به فنون روز معماری است که در راستای تبدیل فرآیند خلاق به تیجه ای منحصر به فرد در کنار هم جمع شده اند و شما را در تحقق اهداف و رویاهایتان یاری خواهند داد.


طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دکوراسیون داخلی

ترفندهای دکوراسیون

قرار نیست همیشه با صرف هزینه های هنگفت دکوری جدید خلق کنید. لازم نیست مبلمان جدید بخرید یا کفپوش و پرده ها را تغییر دهید. خلاق باشید. کارهای ساده ای انجام دهید که به چشم آید. ترفندهای ساده چیدمان جلوه ای نو در فضای دوست داشتنی خانه قدیمی تان ایجاد می کند. پیشنهاد های متنوع بسیاری برای تغییر دکوراسیون ارزان وجود دارد که  ما  امروز نمونه هایی از آن را به شما پیشنهاد میدهیم. با ما همراه باشید

یکی از نکاتی که باید در دکوراسیون داخلی باید در نظر بگیرید این است که باید بین اسباب قدیمی و جدیدی که در اختیار دارید متعادل سازی انجام دهید. برای مثال استفاده از یک ساعت قدیمی برای مکانی که دارای دکوراسیون داخلی سبک مدرن می باشد چشمگیر می باشد و در صورتی که علاقه به سبک سنتی دارید می توانید اسباب عتیقه را با لوازم مدرنی که در اختیار دارید ترکیب کنید.

دکوراسیون داخلی استامینوفن کدئین کم پول ها با هزینه کم

اکثر افراد به دنبال مد و پیروی از آن هستند ولی به این نکته توجه کنید که ضمن اینکه از مد بهره می گیرید در پیروی از آن احتیاط کنید. ما شما را از پیروی از مد منع نمی کنیم اما به اندازه ای از مد در دکوراسیون داخلی منزل تان استفاده کنید که اگر روزی از مد افتاد به راحتی بتوانید آن ها را تعویض کنید. مثلاً اگر طرح گلدار برای مبلمان مد شده به جای اینکه کل مبلمان را عوض کنید فقط از طرح گلدار برای کوسن ها استفاده کنید تا به راحتی قابل تعویض باشند

با انتخاب پرده های مناسب، کوتاه بودن سقف اتاق تان را بپوشانید

تغییر ظاهر پنجره و استراتژی‎های درست می تواند این تصور را ایجاد کنید که سقف‌های بلندی دارید. با نصب یک چوب پرده در بالای قاب پنجره باعث شوید که ظاهر اتاق بلندتر به نظر آید. تزئینات روی پرده پرده باید طوری باشد که انتهای آستانه پنجره یا کف اتاق را به آرامی لمس کنند.

انتخاب پرده مناسب پذیرایی

با چیدمان خلاقانه قفسه ها و شلف ها شروع کنید

برای چیدمان قفسه ها و طبقات دکوری خلاقانه عمل کنید. برای این کار می توانید از عناصری با اشکال، رنگ های زنده و شاد و هم چنین بافت های متنوع استفاده کنید. در چیدمان هر طبقه بین هر چند عنصر کنار هم مقداری فضای خالی قرار دهید تا جلوه نهایی متراکم و شلوغ به نظر نرسد و در حقیقت فضایی برای تنفس وجود داشته باشد.

شلف دکوراتیو و قفسه دکوراتیو

تغییر دادن چشمه‌های نور در خانه

نورپردازی مناسب اتاق‌ها باعث ایجاد وزن و وقار در خانه می‌شود. بسیاری از افراد با تحمل هزینه‌های گزاف، چشمه‌های نور مانند لوسترها و دیوار کوب‌ها را در سایزهای مختلف تهیه می‌کنند، اما وقتی از منزل خود نقل مکان می‌کنند، دیگر نمی‌توانند از آن‌ها استفاده‌ای ببرند؛ زیرا با ساختار خانه جدید سازگار نبوده و یا از مد افتاده‌اند. در حالی که با کمترین هزینه می‌توانند تزئینات لامپ‌های خانه را تهیه کرده و در بهترین حالت به سلیقه خود در خانه استفاده کنند. با این کار شما به راحتی می‌توانید سلیقه خود را در هر خانه‌ای پیاده کرده و نگران بلا استفاده ماندن لوازم خود نباشید.

تزئین لامب های خانه با هزینه کم

فرش‌های خود را نو کنید

امروزه به کمک بسترهای دیجیتالی موجود به راحتی می‌توانید اجناس قدیمی خود را در معرض فروش قرار داده و به جای آن‌ها محصولات نو خریداری کنید. یکی از لوازم قابل تعویض و تغییر فرش است. با خیال آسوده می‌توانید فرش جدید را با اندازه، رنگ و طرح دلخواه خود برای خانه‌تان خریداری کنید. با این کار همواره امکان همگام سازی دکوراسیون راحت‌تر برای شما فراهم خواهد شد.
فرش و تاثیر آن بر دکوراسیون داخلی
از تعویض دستگیره ها و دسته ها شروع کنید

پول کافی برای نصب کابینت جدید در آشپزخانه را ندارید؟ می توانید از نصب چفت و بست جدید استفاده کنید چون هزینه ی کمتری دارد. همچنین می توانید در چفت و بست چراغ ها، در و سایر لوازم یک نوع فلز را بکار بگیرید.

دستگیره شیک کابینت آشپزخانه

اتاق ها را خودتان رنگ آمیزی کنید

رنگ کردن خانه به مقدار زیادی به روش و مقدار فضایی که قصد رنگ آمیزی دارید بستگی دارد. بسیاری از شرکت های نقاشی ساختمان، به شما نهایتا دو رنگ را برای منزلتان پیشنهاد می دهند و برای اتاق خواب ها نیز تصمیم را کاملا به خودتان واگذار می کنند. اما توصیه می کنم به اتاق خواب ها دست نزنید چرا که هزینه اجرا برایتان گران تمام خواهد شد. اتاق ها را به حال خود رها کنید و بعدا خودتان وقتی شرایط مناسب بود، اتاق را رنگ بزنید، رنگ زدن اتاق اصلا کار سختی نیست و با بکار گیری اندکی پشتکار و تمرین خیلی راحت می توانید خودتان اتاق های منزلتان را رنگ کنید.

 اتاق خواب ها را خودتان رنگ آمیزی کنید

طراحی دکوراسیون داخلی با رنگ آبی آسمانی

به نظر من معدود رنگ هایی وجود دارند که از رنگ آسمان صاف در یک روز آفتابی زیباتر باشند. رنگ آبی استفاده شده در طراحی اتاق خواب زیر چنین تصویری را در ذهن ایجاد می کند. شکل خالصی از آبی است که بعد از ترکیب شدن با دیوارهای سفید گرم و کفپوش های چوب جنگلی با جلای سبک عالی جلوه می کند. با وجود شاداب بودن، بسیار طبیعی و ساکت به نظر می رسد.

هویت فضاهای خانه را حفظ کنید

استفاده از عکس های خانوادگی در دکوراسیون داخلی

یکی دیگر از نکاتی که باید در دکوراسیون داخلی به آن توجه داشته باشد این است که همه فضا ها و اتاق ها را شبیه هم نکنید، زیرا هر فضا باید هویت خود را حفظ کند. شما می توانید با استفاده از  عکس های خانوادگی و یا آثاری که فرزندان تان خلق کرده اند در دکوراسیون داخلی هویت خود را به نمایش بگذارید. به این منظور می توانید این قاب ها را در قسمتی از خانه مانند نشیمن به دیوار بیاویزید تا حس خوبی را از این بابت دریافت کنید. 

دکوراسیون داخلی



  • ۹۷/۰۵/۱۸