دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی منزل و طراحی مغازه و ویلا و انجام کلیه پروژه های تجاری مسکونی ، اداری ، بازسازی تخصص ما می باشد. ما در بوم آور بهترین های دکوراسیون داخلی را برای شما به ارمغان می آوریم. بوم آور برندی آشنا در صنعت معماری و طراحی دکوراسیون می باشد و مجری برترین پروژه های مسکونی، تجاری و اداری است.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی منزل و طراحی مغازه و ویلا و انجام کلیه پروژه های تجاری مسکونی ، اداری ، بازسازی تخصص ما می باشد. ما در بوم آور بهترین های دکوراسیون داخلی را برای شما به ارمغان می آوریم. بوم آور برندی آشنا در صنعت معماری و طراحی دکوراسیون می باشد و مجری برترین پروژه های مسکونی، تجاری و اداری است.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی منزل و طراحی مغازه و ویلا و انجام کلیه پروژه های تجاری مسکونی، اداری، بازسازی علی الخصوص دکوراسیون داروخانه تخصص ما می باشد.
ما در بوم آور بهترین های دکوراسیون داخلی را برای شما به ارمغان می آوریم. بوم آور برندی آشنا در صنعت معماری و طراحی دکوراسیون می باشد و مجری برترین پروژه های مسکونی، تجاری و اداری است. بهترین و برترین پروژه ها را از ما بخواهید.
کارکنان متخصص ما با بهره گیری از مجربترین تیم ها و گروه های اجرایی حرفه ای، امور بازسازی و نو سازی مجموعه شما را در کمترین زمان ممکن و تحت نظارت مهندسین معمار و عمران حرفه ای انجام خواهند داد و شما فقط باید از زیبایی فضای جدید خود لذت ببرید. مطمئن باید ما ایده های شما را در کمترین زمان و با بهترین کیفیت، به واقعیت تبدیل می کنیم.
بوم آور متشکل از تیمی از طراحان و معماران خلاق، با انگیزه و آشنا به فنون روز معماری است که در راستای تبدیل فرآیند خلاق به تیجه ای منحصر به فرد در کنار هم جمع شده اند و شما را در تحقق اهداف و رویاهایتان یاری خواهند داد.


طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دکوراسیون فضاهای پرت و خالی منزل

فضاهای پرت خانه، چگونه حتی یک سانتی متر را هم از دست ندهیم؟

اگر پلان منزل شما آن قدر خوب طراحی نشده باشد، احتمالا با فضاهای پرت رو به رو هستید که معلوم نیست دقیقا به چه کار می آیند. این فضاها را اگر خالی رها کنید، خیلی بیش تر به چشم می آیند و مانند یک نقص به نظر می رسند. اگر هم قصد داشته باشید آن ها را پر کنید، احتمالا بسیاری از گزینه ها را به خاطر جاگیر بودن کنار می زنید. شاید یک کنج یا گوشه آن قدر کوچک باشد که شما نتوانید برای استفاده درست از آن تصمیم گیری کنید. اصلا نگران نباشید، چون برای پر کردن کوچک ترین فضاهای پرت نیز راهکارهای خوبی وجود دارد. در این مطلب، تعدادی از این راهکارها را با شما در میان خواهیم گذاشت تا اگر در خانه‌تان با چنین معضلی درگیر هستید آن را به فرصتی برای استفاده مفید از فضا تبدیل کنید.

نصب کردن شلف در دکوراسیون گوشه

دکوراسیون کنج دیوارهای منزل

شلف ها از محبوب ترین عناصر دکوری در دکوراسیون داخلی منزل به شمار می روند که کاربردهای بسیاری نیز دارند. شلف های بیش تر به ایجاد فضای بیش تر برای قرار دادن وسایل شما منجر می شوند که بسیار خوب است. اگر فضای پرت مد نظر شما آن قدر کوچک است که نمی توان وسیله خاصی را در آن قرار داد، می توانید از شلف های دیواری که مخصوص کنج دیوارها طراحی و اجرا می شوند، استفاده کنید و یک قفسه جمع و جور و کارا به وجود آورید.

استفاده از کنج دیوار با مبل ال شکل 

دکوراسیون داخلی نشیمن با استفاده از مبل ال

یکی از راهکارهای دکوراسیون کنج دیوار در فضای نشیمن استفاده از مبل‌های ال شکلی است که برای فضاهای گوشه ساخته ‌شده‌اند. نقاط گوشه معمولاً راحت هستند، حس تملک می‌دهند و نقاط مناسبی برای لم دادن به حساب می‌آیند. معمولا در یک اتاق کوچک، گوشه‌ها دنج، گرم و راحت هستند. امتیاز دیگر این چیدمان این است که شما می‌توانید چراغ‌های مطالعه را به دیوار بالای سر مبل متصل کنید که فضای کف با چراغ‌های زمینی و میزهایی برای چراغ‌های رومیزی اشغال نشوند.

استفاده از فرورفتگی های دیوار آشپزخانه 

کمد سوپرمارکتی جادار در آشپزخانه

اگر در گوشه آشپزخانه، فرورفتگی عمیق و عریضی دارید که کاربرد و استفاده از آن سخت است می‌توانید آن را به یک پنتری (انباری کوچک برای ذخیره مواد غذایی و ظروف مورداستفاده قرار می‌گیرد) تبدیل کنید. این راحت‌ترین راهی است که با کمک آن می‌توانید به این فضای فراموش‌شده ارزش بخشید. اگر این فضا بسته نباشد رنگ‌های متعددی را به آشپزخانه اضافه می‌کند؛ بنابراین حتماً مطمئن شوید که نورپردازی مناسبی برای روشن و زیباتر شدن به آن افزوده شود.

استفاده از فرورفتگی های دیوار نشیمن

دکوراسیون دیوارهای فرو رفته در نشیمن

فرورفتگی‌های دیوار در اتاق نشیمن، بهترین جا برای داشتن یک کتابخانه است. لازم است که ابعاد فضای فرورفته را داشته باشید تا یک کتابخانه چوبی متناسب با آن، به نحوی که بصورت کامل در این فرورفتگی جا شود، بخرید یا سفارش بدهید. اگرچه خودتان به راحتی می‌توانید با استفاده از تخته‌های چوبی، و نصب آنها در فرورفتگی دیوار، کتابخانه‌تان را بسازید. اگر عمق فرورفتگی به اندازه جا گرفتن کتابخانه نیست، می‌توانید با طبقه بندی و کوبیدن قطعات چوبی در داخل فرورفتگی، یک فضای دکوری درست کنید. یا قفسه ‌ای که داخل آن وسایل کوچکتر را قرار دهید. 

دکوراسیون داخلی قفسه های اتاق خواب

این فرورفتگی‌ها در اتاق خواب نیز می‌تواند نقش محل قرارگیری یک قفسه را ایفا کند. بخصوص که اتاق خواب محل قرارگیری اغلب وسایل شخصی و دم دستی ماست و هرچقدر فضای بیشتری برای ذخیره‌سازی و جا دادن وسایل داشته باشد، بهتر است. از این قفسه‌ها در فرورفتگی می‌توانید برای قراردادن کتاب‌ها، ملحفه و یا لباس‌های رومزه و دم دستی استفاده کنید. همجنین این قسمت فرورفتگی می‌تواند محلی باشد که تبدیل به میز توالت شما می‌شود. اگر میزی با ابعاد مناسب این فرورفتگی پیدا نکردید، کافیست یک صفحه تخته را به دیوار وصل و آن را محکم کنید. شکل میز مانندی درست می‌شود. یک آیینه نیز بر روی آن بگذارید و وسایل آرایش و کرم‌هایتان را بر روی آن بچینید.

استفاده از گوشه ها 

دکوراسیون داخلی گوشه های منزل

امروزه بهترین استفاده برای جلوگیری از هدر رفتن گوشه‌های خانه، استفاده از میز‌های کنج است. این میزهای مثلثی‌طور را گوشه دیوار بگذارید، سپس روی آن را با گلدان‌های طبیعی کوچک و بزرگ پرکنید. اگر جای میز مناسب قرارا گرفتن گلدان نیست و نور کافی ندارد، می‌توانید با استفاده از چند کتاب و یا وسایل تزئینی و دکوری روی آن را تزئنین کنید. 

استفاده از گیاهان

دکوراسیون داخلی و گیاهان زیبا

گلدان های گل ایده ای بسیار مناسب برای پر نمودن فضاهای گوشه و کنار خانه محسوب میشوند. گیاهان علاوه بر زیباتر نمودن دکوراسیون داخلی باعث تصفیه هوا شده و ریه های شما را از هوای سالم پر میکنند.

استفاده از فضای خالی زیر راه پله

دکوراسیون داخلی زیر راه پله

یکی از مسائلی که اغلب صاحب خانه ها با آن مواجهه هستند این است که فضای خالی زیر راه پله خود را چگونه پر کنند. ایجاد یک نشیمن دنج در زیر پله ها مناسب ترین روش برای پر کردن این فضاست. این نشیمن ها علاوه بر بهینه سازی فضا, مکانی مناسب برای استراحت فراهم میکنند.

استفاده از فضای پشت کاناپه

دکوراسیون داخلی شیک و مدرن

اتاق نشیمن همراه با ناهار خوری یک روال معمول است اما اگر فضا اجازه ی این کار را ندهد چه اتفاقی می افتد؟ در این حالت باید به دنبال فضایی باشید که بی فایده به حال خود رها شده و قابلیت گذاشتن میز را دارد(ابتدا به فکر صندلی نباشید فقط فکر کنید چطور می شود میزی را به فضا اضافه کرد). یک راه، استفاده از فضای خالی پشت کاناپه است، اغلب در منازل ما اگر مبلمان را به صورت گرد بچینیم کاناپه در وسط قرار می گیرد و پشت آن یک فضای خالی بدون استفاده وجود دارد. پس دست به کار شوید و از این فضا استفاده کنید. لازم نیست فضای پشت کاناپه به اندازه یک میز 6 یا 8 نفره جا داشته باشد، باید پشت کاناپه خود را اندازه بگیرید و میز را با ابعاد مورد نظر بسازید.

دکوراسیون داخلی