دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی منزل و طراحی مغازه و ویلا و انجام کلیه پروژه های تجاری مسکونی ، اداری ، بازسازی تخصص ما می باشد. ما در بوم آور بهترین های دکوراسیون داخلی را برای شما به ارمغان می آوریم. بوم آور برندی آشنا در صنعت معماری و طراحی دکوراسیون می باشد و مجری برترین پروژه های مسکونی، تجاری و اداری است.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی منزل و طراحی مغازه و ویلا و انجام کلیه پروژه های تجاری مسکونی ، اداری ، بازسازی تخصص ما می باشد. ما در بوم آور بهترین های دکوراسیون داخلی را برای شما به ارمغان می آوریم. بوم آور برندی آشنا در صنعت معماری و طراحی دکوراسیون می باشد و مجری برترین پروژه های مسکونی، تجاری و اداری است.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی منزل و طراحی مغازه و ویلا و انجام کلیه پروژه های تجاری مسکونی، اداری، بازسازی علی الخصوص دکوراسیون داروخانه تخصص ما می باشد.
ما در بوم آور بهترین های دکوراسیون داخلی را برای شما به ارمغان می آوریم. بوم آور برندی آشنا در صنعت معماری و طراحی دکوراسیون می باشد و مجری برترین پروژه های مسکونی، تجاری و اداری است. بهترین و برترین پروژه ها را از ما بخواهید.
کارکنان متخصص ما با بهره گیری از مجربترین تیم ها و گروه های اجرایی حرفه ای، امور بازسازی و نو سازی مجموعه شما را در کمترین زمان ممکن و تحت نظارت مهندسین معمار و عمران حرفه ای انجام خواهند داد و شما فقط باید از زیبایی فضای جدید خود لذت ببرید. مطمئن باید ما ایده های شما را در کمترین زمان و با بهترین کیفیت، به واقعیت تبدیل می کنیم.
بوم آور متشکل از تیمی از طراحان و معماران خلاق، با انگیزه و آشنا به فنون روز معماری است که در راستای تبدیل فرآیند خلاق به تیجه ای منحصر به فرد در کنار هم جمع شده اند و شما را در تحقق اهداف و رویاهایتان یاری خواهند داد.


طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دکوراسیون داخلی منزل شیک و امروزی تهرانی

دکوراسیون داخلی و قوانینی آن را بشناسید

شاید این روزها به فکر تغییر دکوراسیون داخلی محیط مورد نظر خود افتاده اید و می خواهید تنها با جابه جایی های کوچک و یا اضافه و کم کردن اجزای کوچک، این کار انجام شود. برای این منظور قواعد، قوانین و اصولی وجود دارد که اگر آنها را در نظر نگیرید، در نهایت به طرح مطلوبی نخواهید رسید و برای طراحی دچار سردرگمی خواهید شد. در این مطلب درباره قوانین مهم در طراحی داخلی دکوراسیون توضیحاتی ارائه کرده ایم. 

قوانین مهم برای طراحی داخلی دکوراسیون

طراحی دکوراسیون منزل مسکونی مدرن و شیک
چه شما تازه فعالیت خود در دنیای طراحی داخلی را شروع کرده باشید یا اینکه مدتهاست که در این حوزه فعال هستید، یک موضوع وجود دارد که همه ما بر سر آن توافق داریم:همیشه خوب است که مقدمات را رعایت کنیم. با در نظر گرفتن این نکته، امروز قوانین طراحی داخلی را با هم مرور می کنیم که نحوه تزئین دکور فضای مورد نظر شما را به کلی دگرگون خواهد ساخت.

با گیاهان در فضای خان و محیط کار بازی کنید

استفاده از گل در دکوراسیون
استفاده از المان‌های موجود در طبیعت همواره انرژی فراوانی را به محیط سرازیر می‌کند. بنا به دیدگاه شخصی افراد، میزان استفاده از گل‌ها و گیاهان در منزل و محل کار متفاوت است، ولی عدم استفاده آن‌ها مگر در شرایط خاص غیر طبیعی است. پس شما هم جزء دسته افراد طبیعی جامعه باشید. استفاده از انواع گیاهان برای ایجاد تحول در محیط خانه و دفتر کار امری دست یافتنی و ارزشمند محسوب می‌شود، اما برای احساس این تحول با محل قرار گرفتن گیاهان در محیط منزل و شرکت تان بازی کنید. اگر چیدمان را فصلی تغییر می‌دهید، هیجان را بالا برده‌اید؛ اما اگر در بازه‌های طولانی این کار را می‌کنید سعی شود مکان درست را انتخاب کنید، شرایط رفت و آمد در محیط، تابش نور مستقیم آفتاب و … را در تعیین مکان گیاهان در آپارتمان و محیط کار مد نظر داشته باشید.

انتخاب کفپوش مناسب در دکوراسیون داخلی سنتی ایرانی

طراحی دکوراسیون داخلی شیک و جذاب
از آنجایی که در گذشته کفپوش مناسبی مانند سرامیک وجود نداشته و نشستن و راه رفتن بر روی زمین اتاق ها معمول بوده است، معمولا از فرش برای پاکیزه نگه داشتن فضای اتاق استفاده می کرده اند. این که چه نوع فرشی برای دکوراسیون منزل خود استفاده می کنید، یک امر نسبتا سلیقه ای است و بستگی به علاقه شما دارد. تنها نکته ای که باید به آن توجه کنید، هماهنگی ساختار نقش و نگار و همچنین رنگبندی فرش، با دیگر وسایل مورد استفاده در منزل است. یا فرش را با وسایل دیگر هماهنگ کنید، و یا برعکس. خوشبختانه طرح و رنگ های گوناگونی از سبک های فرش ایرانی وجود دارد. در محیط کار نیز توجه به ابعاد محیط جهت انتخاب رنگ کفپوش بسیار حائز اهمیت است. فراموش نکنید محیط کار کوچک شما با کفپوش سفید و روشن بزرگتر به نظر خواهد رسید.
 

انتخاب نورپردازی مناسب در دکوراسیون داخلی

دکوراسیون لامپ و روشنایی قابل حمل برای مستاجران
تغییر در سیستم نورپردازی خانه و محیط کار (مثل عوض کردن لوسترها و لامپ ها) شاید در ابتدا روشی مناسب برای تغییر دکوراسیون با کمترین هزینه باشد، اما زمانی این اتفاق می افتد که قید استفاده از سیستم های توکار را بزنید. مثلا قرار دادن لامپ ها درون سقف یا ایجاد سقف کناف با نورپردازی مخفی و استثنائی. برای آشپزخانه و آبدارخانه هم، نور مخفی کابینت با نوارهای ال ایی دی مشکل گشا خواهد بود، از طرفی تعویض لامپ و لوسترها اگر به میزان کم و هوشمندانه صورت بگیرد، در جذابیت محیط مورد نظر بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

انتخاب رنگ مناسب در دکوراسیون داخلی

رنگ آمیزی شیک دیوارهای منزل
توجه داشته باشید که طراحی دکوراسیون داخلی دارای نکات ظریفی است که ممکن است مورد توجه بسیاری از افراد قرار نگیرد. توجه به این نکات باعث می شود تا با داشتن حداقل امکانات، زیباترین و جذاب ترین دکوراسیون داخلی را به وجود آورید. اگر دوست ندارید از رنگ های زیاد و تند استفاده کنید و ترجیح می دهید برای جلوگیری از استفاده از رنگ های مختلف فقط از رنگ سفید استفاده کنید، در اشتباه هستید زیرا محیط خانه سرد و بی روح خواهد شد. شما می توانید از رنگ های زرد، کرم، آبی کم رنگ استفاده کنید تا محیط خانه شما جذاب تر شود.

طراحی دکوراسیون داخلی با رنگ زرد

رنگ سبز دیوارهای منزل
زرد روشن رنگ تزئینی زیبایی است چون رنگ نور خورشید است، با خود امید به همراه دارد، و بهترین گزینه طبیعی برای افزایش انرژی محیط است.

طراحی دکوراسیون داخلی با رنگ سبز

مناسب ترین رنگ در دکورراسیون اتاق خواب
یکی از راحت ترین رنگ هایی که می توان با آن زندگی کرد سبز است رنگ سبز در طراحی دکوراسیون داخلی بسیار تاثیر گذار است، حتی تناژهای تند آن هم طبیعی به نظر می رسد. وقتی دنبال سبز روشن مناسب هستید به فصل بهار فکر کنید، چمن های سبز تازه و برگ های تازه جوانه زده. این نوع سبزها، لایه های سرزنده ای زیر پوست خود دارند که در فضای سفید شما راحت و صمیمی به نظر می رسد.
دکوراسیون داخلی