دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی منزل و طراحی مغازه و ویلا و انجام کلیه پروژه های تجاری مسکونی ، اداری ، بازسازی تخصص ما می باشد. ما در بوم آور بهترین های دکوراسیون داخلی را برای شما به ارمغان می آوریم. بوم آور برندی آشنا در صنعت معماری و طراحی دکوراسیون می باشد و مجری برترین پروژه های مسکونی، تجاری و اداری است.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی منزل و طراحی مغازه و ویلا و انجام کلیه پروژه های تجاری مسکونی ، اداری ، بازسازی تخصص ما می باشد. ما در بوم آور بهترین های دکوراسیون داخلی را برای شما به ارمغان می آوریم. بوم آور برندی آشنا در صنعت معماری و طراحی دکوراسیون می باشد و مجری برترین پروژه های مسکونی، تجاری و اداری است.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی منزل و طراحی مغازه و ویلا و انجام کلیه پروژه های تجاری مسکونی، اداری، بازسازی علی الخصوص دکوراسیون داروخانه تخصص ما می باشد.
ما در بوم آور بهترین های دکوراسیون داخلی را برای شما به ارمغان می آوریم. بوم آور برندی آشنا در صنعت معماری و طراحی دکوراسیون می باشد و مجری برترین پروژه های مسکونی، تجاری و اداری است. بهترین و برترین پروژه ها را از ما بخواهید.
کارکنان متخصص ما با بهره گیری از مجربترین تیم ها و گروه های اجرایی حرفه ای، امور بازسازی و نو سازی مجموعه شما را در کمترین زمان ممکن و تحت نظارت مهندسین معمار و عمران حرفه ای انجام خواهند داد و شما فقط باید از زیبایی فضای جدید خود لذت ببرید. مطمئن باید ما ایده های شما را در کمترین زمان و با بهترین کیفیت، به واقعیت تبدیل می کنیم.
بوم آور متشکل از تیمی از طراحان و معماران خلاق، با انگیزه و آشنا به فنون روز معماری است که در راستای تبدیل فرآیند خلاق به تیجه ای منحصر به فرد در کنار هم جمع شده اند و شما را در تحقق اهداف و رویاهایتان یاری خواهند داد.


طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دکوراسیون داخلی منزل ایرانی

دیزاین خانه های کوچک

دکوراسیون خونه های کوچیک دردسری هست که به جرات میتونم بگم بیشتر از نصف جمعیت نه تنها ایران که دنیا رو به خودش مشغول کرده! شهرهای بزرگ، آپارتمانهای کوچیک، اتاق خواب کوچیکتر و نتیجه….کمبود جا و نیاز به دکوراسیونی معقول و هوشمندانه! قبل از هر چیز بگم که اصلا کار پیچیده ای نیست! هر جای دنیا که باشید، با هر مقدار بودجه…دونستن بعضی نکات ساده میتونه مشکل جا رو حل کنه. حتما می پرسید چطوری؟ تا حالا فکر کردید که یک آینه قدی برای بزرگتر جلوه دادن یک اتاق کوچک حکم معجزه رو داره؟! یا مثلا یک تخت دو نفره با ۵ تا کشو در اطراف و فضای خالی میانی میتونه برای خودش یه پا انباری باشه! پس تا اینجا میشه استنباط کرد که نیاز به صرف هزینه زیادی برای منظم کردن اتاق و بزرگتر نشون دادنش نداریم. چیزی که ما بهش احتیاج داریم کمی خلاقیت هست و مقداری زمان برای عملی کردن اونچه به ذهنمون رسیده. 

دکوراسیون اتاق خواب کوچک

دکوراسیون داخلی اتاق خواب با استفاده ار آبنه

دکوراسیون کردن یه اتاق خواب کوچیک فقط در استفاده از لوازم جمع و جور خلاصه نمی شه. بلکه شما باید طوری توازن و هماهنگی رو بین وسایل ایجاد کنید که همون اتاق کم جا به زیبایی یه اتاق خواب بزرگ دربیاد. در نظر داشتن سادگی توأم با زیبایی و همچنین عدم استفاده از وسایلی که باعث بی نظمی و شلوغ شدن فضا می شه، همینطور استفاده کردن از رنگ های روشن، استفاده از آینه، نور پردازی مناسب، همه و همه جزییاتی هستن که به هر چه دلباز تر شدن فضای اتاق خواب شما کمک می کنن.

 انتخاب مبل کم جا در پذیرایی

مبل کوچیک و کم جا امروزه برای اکثر آپارتمان نشینها مهم و حیاتیه، چرا که بخش اعظمی از زیبایی فضای منزل و صمیمت پذیرایی رو تامین می کنه، واسه همینم تو انتخاب مبل برا فضای پذیرایی باید دقت بالایی داشته باشید. ما نمی دونیم ابعاد دقیق فضای پذیرایی شما چقدره. ولی اگه فکر می کنید که حتی مبل نیم ست هم فضای زیادی اشغال می کنه و تو خونه تون جا نمی شه، پیشنهاد ما کاناپه راحتی تخت خواب شو ست. 

دکوراسیون داخلی معقول و هوشمندانه منازل کوچک

این کاناپه راحتی در اصل همون مبل سه نفره ست که به صورت تکی فروخته می شه. خصوصا اگه فضای موجود شما کشیده و مستطیلی شکله، برای شما این نوع از مبلمان بهترین گزینه ست. کاناپه راحتی هیچ محدودیتی از نظر انتخاب رنگ نداره و حتی اگه مدل هاش با رنگ های متفاوت باشه و پارچه های زیبا، فضایی سر زنده و شاداب رو واسه خونتون خلق می کنه. تازه میتونید به عنوان تخت خواب مهمون بهش نگاه کنید. که در دو طرف اهرم هایی برای چرخیدن داره و به راحتی با یک حرکت باز می شه و در مواقع ضروری هم میتونید به راحتی از جلوی دست و پا جمعش کنید.

میز جلومبلی شیشه ای

دکوراسی.م داخلی معقول و هوشمندانه منازل کوچک

بعد از خرید مبل کوچیک و کم جا برای پذیرایی تون، اگه هنوز  فکر می کنید فضا به نظر کوچیک و فشرده می آد، میز جلو مبلی شیشه ای بخرید. به دلیل اینکه خاصیت شیشه، نشون دادن هر چیزیه که پشتش قرار داره، و برای همینم به عنوان سدی جلوی مبل هاتون عمل نمیکنه بلکه تازه باعث بزرگتر و دلبازتر نشون دادن خونتون میشه.

صندلی های تاشو و چهارپایه های داخل شونده

تو فضای کوچیک، ممکنه نتونید به همون اندازه که میخواین صندلی داشته باشید. یه راه آسون اینه که چند تا صندلی تاشو یا چهار پایه که داخل هم قرار می گیرن داشته باشین و بتونین در صورت لزوم ازشون به راحتی استفاده کنید.

پارتیشن های متحرک به جای دیوار ثابت

دکوراسیون داخلی هوشمندانه منازل کوچک ایرانی

تو حوزه معماری ما طراحای دکوراسیون داخلی همیشه حواسمون هست برا دکوراسیون داخلی فضاهای کوچیک، طوری طراحی کنیم تا همه چیز بتونه نقش چند عملکرد رو بازی کنه. اینطری میتونیم از فضای کوچیک حداکثر استفاده رو ببریم. تو خونه های کوچیک مطمئنا عملکردهای مختلفی قراره انجام بشه که نیاز به تفکیک فضا براشون هست. و برای اینکه این تفیک فضا ثابت نباشه و کارهای روزانه به سختی انجام نشن، چاره کار پارتیشن ها و درب های کشویی هستن که به عنوان دیوار متحرک عمل می کنن. این درب ها میتونن در مواقع خاص باز بشن و یه فضای یکپارچه بزرگتر رو برای فرد ساکن تو خانه ایجاد کنن. و یا در مواقعی که احتیاجی بهشون نیست میتونن به حالت اولیه شون برگردن. 

کانترهای چرخان در فضاهای کوچک 

استفاده از کانترهای چرخان برای این که بتونیم از پتانسیل های فضای داخلی خونه کوچیک استفاده کنیم بهترین گزینه ست. مثلا تو بعضی از فضاهای داخلی چرخیدن بعضی قطعه های مبلمان می تونه کافی و تاثیر گذار باشه. همینطور هم برای آشپزخونه، کانتر یا همون اپن می تونه برای زمان هایی که مهمون دارید به عنوان میز غذاخوری استفاده بشه. یا حتی تو میز های تحریر هم می تونید از این ترفند دکوراسیونی استفاده کنید.

دکوراسیون داخل هوشمندانه منازل کوچک ایرانی

میزهای دیواری، دستیار فضاهای کوچک

دکوراسیون داخلی هوشمندانه منازل کوچک آپارتمانی

مطمئنا ما برای انجام خیلی از کارهای روزمره مون نیاز به سطوح میز کار داریم. این سطوح میز کار چه برای اتاق خواب به عنوان میزکار باشه و چه برای آشپزخانه به عنوان اپن و یا میز صبحانه خوری، باید از اصولی پیروی کنه. حالا تو طراحی دکوراسیون فضاهای کوچیک باید سعی کنیم سطح حرکتی افراد و سطح زمین کمتر اشغال بشه. برای این منظور هم بهترین گزینه میز های دیوار تاشو هستند.

این میز ها به راحتی هنگام استفاده از کنار دیوار باز می شن و زمان اتمام کار دوباره تا می شون، و در عین حال از استحکام خوبی هم برخوردارن. حالا اگه فضای شما بهتون اجازه می ده که یک میز ثابت در اختیار داشته باشید، باز هم فراموش نکنین که می تونید از یه میز ثابت که به دیوار وصل شده ااستفاده کنید. چرا؟ برا اینکه شما رو از پایه های دست و پاگیر روی زمین فارغ می کنه. البته این نکته رو به خاطر داشته باشین که فضای زیر میز بهتره خالی باشه تا خونتون بزرگتر دیده شه.

دیزاین دیوارهای کوچک

دکوراسیون داخلی هوشمندانه منازل کوچک آپارتمانی

دیوار های کوچیک خونه رو با رنگ های روشن رنگ کنید و زیبایی رو به خونتون بیارید. رنگ کردن این دیوار ها نه رنگ زیادی میخواد و نه وقت زیادی ازتون میبره. اما به خونتون تمیزی و جذابیت رو به ارمغان میاره. تازه اگه یه کم سلیقه به خرج بدید میتوید از فاصله بین دیوار های خونه برای آویزون کردن عکس ها و نقاشی ها استفاده کنید و به خونتون گرمی و حرارت ببخشید.

استفاده از ایده های ناب

دکوراسیون داخلی هوشمندانه منازل کوچک آپارتمانی

ایده های ناب همیشه پیچیده و دشوار نیستن !! تو عکس زیر از چند تا صندوق چوبی برای چینش افقی گلدونا استفاده شده. با این روش فضای کمتری از فضای تراس گرفته می شه و در نتیجه شما صاحب گل های بیشتری می شید .پس همین حالا دست به کار شید و با اینن ایده ها فضای کوچیک خونتون رو دلبازتر و بزرگ تر کنید.

دکوراسیون داخلی




  • ۹۷/۰۵/۲۷